Az alábbiakban összefoglaljuk milyen okmányokra lehet szükség az anyakönyvezéshez, illetve a temetéshez.
Ha nem történt meg a halotti anyakönyvezés
- halottvizsgálati bizonyítvány
- születési anyakönyvi kivonat
- Jegyzőkönyv haláleset bejelentéséről nyomtatvány (kizárólag kórházi elhalálozás esetén)
- személyi igazolvány, vagy személyazonosító igazolvány
- lakcímet igazoló hatósági igazolvány
- érvényes útlevél
- 2001. év után kiállított kártya alakú jogosítvány
A fentieken kívül, az elhunyt családi állapotától függően az alábbi dokumentumok szükségesek még.
- Házas: házassági anyakönyvi kivonat
- Özvegy: elhunyt házastárs halotti anyakönyvi kivonata
- Elvált: válást igazoló okirat
A család vagy a temettető már rendelkezik az elhunyt halotti anyakönyvi kivonatával
- halotti anyakönyvi kivonat egy példánya
- halottvizsgálati bizonyítvány egy példánya
Hagyományos sírhelybe történő rátemetés, illetve sírboltba történő koporsós temetés esetén az ÁNTSZ sírnyitási engedélyéhez 2.200 forintos illetékbélyeg szükséges. A rátemetési engedélyt gazdasági társaságunk beszerzi.
LAKÁSON történő elhalálozás esetén, a hamvasztási engedélyt az elhunyt lakhelye szerint illetékes ÁNTSZ, kórházi boncolás esetén a kórház adja meg (Halottvizsgálati bizonyítvány 22-es pontja).
További szolgáltatásaink
- díjtalan tanácsadás felvilágosítás
- ügyintézés a kórházban és a kórbonctanon
- tisztiorvosi és rendőrségi engedélyek beszerzése
- anyakönyveztetés és a szükséges iratok beszerzése
- újsághirdetés, köszönetnyilvánítás, gyászértesítők, internetes gyászjelentés
- koszorúk biztosítása díjtalan kiszállítással
- halott szállítás,
- kelléárusítás
- polgári búcsúztatás és gépzene szolgáltatás biztosítása
- egyházi szertartás intézésében szükséges közreműködés
- hamvasztás, és hamvak szállítása
- belföldi halott szállítás
Gyászában Önnel vagyunk!